dinsdag 10 februari 2009

Weer fit na een ziekenhuisopname

Ik werd benaderd door Bart of ik een stukje over chlorella op dit blog wil schrijven.

Dat doe ik graag. Persoonlijk heb ik veel baat gehad met chlorella, het is een algje met veel werkzame stoffen. Hieronder zie je Bart's eigen ervaringen:

Ik heb www.vitaminebom.nl in het leven geroepen omdat alg Chlorella pyrenoidosa mij enorm heeft geholpen mijn levenskracht, enthousiasme en energie terug te geven na een ziekenhuisopname. Ik had het gevoel niet meer mezelf te zijn; vol te zitten met slechte producten, zoals vet, kleurstof, amalgaam (tandvulling) noem het maar op. Ik voelde me letterlijk vergiftigd, omdat mijn darmen zijn werk niet meer goed deden. Die zijn wonderbaarlijk hun werk weer gaan doen deels door dit algje. Chlorella, vitaminebom, zoals ik het wil noemen, heeft mijn lichaam de reiniging gegeven waarnaar het zo al een tijd naar op zoek was. Ik wil iedereen aan de chlorella, aan de vitaminebom, bezoek die site, kijk naar de bestanddelen van dit wonderbaarlijke voedingssupplement en geef je lijf eens iets waar het ECHT wat aan heeft. Verkooppraatje of niet; het werkt! Bart van Moorsel,

Als je je lichaam wil weer fit wil zijn na een periode dat het minder goed met je ging.... dan kan ik je uit eigen ervaring chlorella aanbevelen.

Groet,
Petra

Geen opmerkingen: