donderdag 13 december 2007

Ervaringen

(Man 58 jaar, werkt in de bouw)
Ik had elk weekend van vrijdag tot en met zondag hoofdpijn en ik had ook last van koude voeten en een opgeblazen gevoel en winderigheid. Na de eerste sessie had ik geen hoofdpijn meer en drie sessies later waren mijn problemen verdwenen. Super! Ik kom zeker elke vier maanden terug voor een onderhoudsbehandeling, en ben nu zeer gemotiveerd om gezond te gaan eten.

(Vrouw, 35 jaar, bedrijfsleidster)
Ik had veel eczeem tussen mijn vingers en tenen. Na twee sessies begon het eczeem op te drogen. Na vier sessies zijn er nog slechts littekens te zien…

(Vrouw, 60 jaar, wijkverpleegster)
Mijn huid was verschrikkelijk, ik had schubben over mijn hele lichaam, iedere ochtend lag mijn bed er vol mee. Na de darmspoelingen lijkt mijn huid op een babyhuid en heb ik veel meer energie en zie ik er 10 jaar jonger uit. Dankzij de darmreinigingsessies!

Dit zijn voorbeelden uit de praktijk van Violet de Waard http://www.relees.nl/ . Violet heeft een eigen praktijk voor darmspoelingen in Zaandam. Persoonlijk heb ik vijf darmspoelingen bij haar laten doen en ik vond het een heel prettige ervaring.

Geen opmerkingen: